Glamour Mommy's » Klagen, Zuchten , puffen..

Dierenmishandeling.

Profiel bekijken Website bekijken Bericht To page top
Karen. Geplaatst: 17-09-2008 22:24:35
Site Admin

Geregistreerd op: 11 Aug 2008
Woonplaats: Paal
Berichten: 43
Dierenmishandeling.
Dierenliefhebbers,

Zoals jullie mischien al gehoort hebben op rtv is er weer iets verschrikkelijk gebeurt. Hieronder de tekst die op rvt-staat.

De ingbeslaggenomen honden van de opgedoekte zwartkwekerij in Meer zijn er slecht aan toe. De meesten hebben verwondingen een de vacht, snuit of de poten en zitten vol vlooien. Dierenasiel Unco Jerry vangt een groot deel van de dieren op. De komende dagen worden ze door een dierenarts onderzocht en krijgen ze de nodige vaccinaties. Daarna kan iedereen die dat wil, een hondje adopteren. De honden zaten in Meer opgesloten in veel te kleine ruimtes en konden nooit naar buiten. De eigenaars, een Belgisch koppel, gingen in het slachthuis afval ophalen om aan de honden te voederen.

Dit is te erg voor woorden en veel kunnen we niet doen, maar we kunnen wel ons initiatief nemen en toch proberen er voor de honden & de mensen die daar werken te steunen, daarom is hier een oproep om samen met mij & nog enkele mensen wafels te gaan verkopen en de opbrengst aan unco- jerry te schenken.

Mensen die intresse hebben mogen mij altijd contacteren via netlog.

ALVAST BEDANKT!! (in naam van mij & de honden!)



P.S. Mensen die niet van dieren houden, onthou jullie commentaar!

_________________

Reageren met citaat
Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren
Berichten van afgelopen:   
 

Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum

Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Chairs table free template v.1.1 © Jasidog.com.
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum